3 Ιουλίου 2009

Το Παράφωνο Αηδόνι προτείνει: Oasis


Χαίρετε! Να σας συστηθώ. Είμαι το παράφωνο αηδόνι, παλιός κάτοικος του τρελού αυτού ζωολογικού κήπου.

Στην πραγματικότητα βέβαια δεν είμαι καθόλου παράφωνο, αντίθετα, αυτό δεν είναι παρά ένα παρατσούκλι που μου κόλλησαν διάφοροι συκοφάντες επειδή ζήλευαν τα προσόντα μου! Θέλετε να σας πείσω? Πάρ'τε ένα τραγούδι μου:
AIIII-IAAAAA, OAOAEOEEEEE, AAAIAAAAAIAA -



(τα ζώα σκορπούν τρομαγμένα)


Πφ, καλά, καλά. Η μάνα μου πάντως λέει πως έχω την ομορφότερη φωνή του κόσμου! Και οι μάνες ποτέ δε λένε ψέματα!


Λοιπόν, σήμερα εγκαινιάζω μία μουσική στήλη, που λίγο πολύ παρουσιάζει συνοπτικά διάφορα αγαπημένα συγκροτήματα, κάποια γνωστά σε όλους, κάποια πάλι όχι. Κάθε ένα συγκρότημα θα συνοδεύεται απο ένα βιντεάκι, με ένα μικρό κολλάζ απο τραγούδια του και διάφορες φωτογραφίες. Κι αυτό γιατί αγαπούμε τη μουσική στην Rabbitland, και θέλουμε να ντύσουμε αυτό εδώ το blog όχι μόνο με κείμενο, αλλά και με εικόνες και ήχο.


Σημερινή επιλογή μια μπάντα που μέχρι πριν λίγα χρόνια μου ήταν εντελώς αδιάφορη. Πόσο μάλλον κατά τη δεκαετία του '90, όταν το συγκρότημα αυτό βρισκόταν στις δόξες του στην Αγγλία, καθιερώνοντας τον μουσικό όρο "brit-pop" (βρετανικό alternative στην ουσία), και σημειώνοντας τρελή επιτυχία.



Ο λόγος για τους Oasis φυσικά, συγκρότημα που άλλοι αγάπησαν και άλλοι μίσησαν. Για ποιόν λόγο όμως, συχνά ούτε οι ίδιοι δεν ήξεραν. Καρπός των αδερφών Liam και Noel Gallagher, και μουσικά παιδιά των Beatles, μας παρέδωσαν ένα απο τα καλύτερα κατά τη γνώμη μου ροκ ντεμπούτα των '90ς, τη δισκάρα που ακούει στο όνομα "Definitely Maybe", ενώ ο δίσκος που ακολούθησε υπήρξε το περίφημο "What's The Story (Morning Glory)", που τους εκτόξευσε στο ζενίθ. Περίφημη υπήρξε η κόντρα τους με τους Blur ως προς το ποιό συγκρότημα θα πρωτοστατούσε στην βρετανική brit-pop σκηνή. Απο τα ύστερα άλμπουμ τους αγαπημένο μου ως τώρα είναι το "Heathen Chemistry", ενώ και το τελευταίο τους υπήρξε πολύ αξιόλογο.


Παλιά, για κάποιον απροσδιόριστο λόγο, δε τους γούσταρα. Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως. Μακάρι να τους δούμε και για κανένα live κάποτε.


Ιδού και το βιντεάκι. Να περιμένετε πολλάααααα ακόμα απο το παράφωνο αηδόνι. Και - όσοι δε γνωρίζετε - να είστε προετοιμασμένοι, αυτό το αηδόνι ακούει πολύ διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα... ;)




2 σχόλια:

  1. Mπορει να τους μισησαν για την απεριοριστη μετριοφροσυνη τους.. ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα, σίγουρα έπαιξε κι αυτό έναν ρόλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή