6 Σεπτεμβρίου 2010

Η Χαρά του Επιτραπέζιου Παιχνιδιού

~




Απο την εποχή που εφευρέθηκε το Τραπέζι, ο Άνθρωπος κοίταξε να το αξιοποιήσει με πολλαπλούς τρόπους. Συνήθως όταν εφευρίσκεται κάτι η αρχική του χρήση είναι πρακτική. Έτσι λοιπόν ο πρώτος άνθρωπος χρησιμοποίησε το τραπέζι για να τοποθετήσει πάνω του αντικείμενα, ενδεχομένως μαγειρικά σκεύη. Κάποια στιγμή (άγνωστο πότε) αποφάσισε να συνδιάσει την διατροφή του με το τραπέζι. Το τραπέζι λοιπόν συνδέθηκε με την κουζίνα. Ενδεχομένως συνδέεται και με τον σχηματισμό της οικογένειας, ή της σύσφιξης των δεσμών ανάμεσα στους ανθρώπους, θα είχε ενδιαφέρον να μελετηθεί κάποτε ο συμβολισμός των ανθρώπων που κάθονται γύρω απο ένα τραπέζι και τρώνε.





Την αναγκαιότητα διαδέχεται η διασκέδαση. Όταν πια ο άνθρωπος έχει εξασφαλίσει τα αναγκαία, κοιτάει πως θα αξιοποιήσει τη σχόλη του. Κάπου εδώ έρχονται τα παιχνίδια. Και κάπου εδώ επήλθε η ιερή ένωση του συμβόλου της ένωσης τραπέζι με το σύμβολο της διασκέδασης, το παιχνίδι.

Και έτσι γεννήθηκε το Επιτραπέζιο Παιχνίδι. (υποβλητική μουσική υπόκρουση)

Ήδη απο τα αρχαία χρόνια, το επιτραπέζιο παιχνίδι έχει συντροφεύσει Άνθρωπο και Ζώο (ναι, και ζώο) στην επική πορεία τους προς την ολοκλήρωση, είναι και αυτό αναπόσπαστο κομμάτι της εντελέχειας, της διαδρομής του Πνεύματος που πασχίζει να ανακτήσει την χαμένη του ελευθερία, μέσα απο την διαλεκτική των αντιθέσεων της Ιστορίας.






Ωραία, τέλος με την ανάλυση. Πάμε σε ένα τοπ-10 (συν δύο, τοπ-12 ουσιαστικά) επιτραπέζιων παιχνιδιών μου.... απο τότε που ήμουν παιδί ως τώρα. Αναρωτιέμαι, τα παιδιά σήμερα παίζουν επιτραπέζια???



12 # Mastermind






Παιχνίδι που προσπαθείς να μαντέψεις τον συνδιασμό χρωμάτων που έχει βάλει ο αντίπαλος, κατάλληλο για επίδοξους ληστές τραπεζών και λοιπών χρηματοκιβωτίων. Όπως λέει το όνομα ακονίζει όντως το μυαλό και αν και έχω να παίξω απο παιδί, θυμάμαι ακόμα τις κόντρες με την αδερφή μου.


11 # Guess Who?






Ακα "Μάντεψε Ποιός". Δύο παίχτες. Μια απο τις "φάτσες" αναζητούνταν και εσύ κάνοντας ερωτήσεις σχετικές με την εμφάνιση του προσπαθούσες να βρεις ποιός/α ήταν. Είχε μουστάκι? Αν όχι, κατέβαζες όλες τις φάτσες που είχαν. Φορούσε καπέλο? Αν ναι, κατέβαζες τις φάτσες που δε φορούσαν, και ούτω καθεξής. Είχα ρίξει ατελειώτα παιχνίδια με την ξάδερφη μου μικρός. Επιτραπέζιο καθαρά για παιδιά βέβαια, αλλά την έκανε μια χαρά τη δουλειά του...


10 # Μυστήρια στο Πεκίνο





Αααχ. Πήγαινα πέμπτη δημοτικού και είχα πάει στο πάρτυ μιας φίλης. Τα παιδιά έπαιζαν το Μυστήρια στο Πεκίνο και το ερωτεύτηκα παράφορα. Μαζί με την Μ., ήταν απο τα λίγα πράγματα που ερωτεύτηκα παράφορα στο δημοτικό. Τελικά η Μ. είναι τώρα μια παλιά ανάμνηση, ενώ το Μυστήρια στο Πεκίνο βρίσκεται χωμένο κάπου στο πατάρι του σπιτιού μου, μαζεύοντας σκόνη.

Αλλά όσοι το είχατε παίξει θα συμφωνήσετε. Τι ωραία που ήταν αυτά τα μυστήρια, με τους κινέζους ντετέκτιβ, τις κάρτες με τα κρυφά μηνύματα, τους δράκους και όλα. Όχι δεν έχω παράπονο. Το αξιοποίησα και με το παραπάνω...



9 # Scrabble





Λίγο πολύ όλοι το γνωρίζουν. Η αλήθεια είναι πως μου την έσπαγε λίγο όλο αυτό το σπαζοκεφάλιασμα για να βρω λέξεις και να κάνω τους κατάλληλους συνδιασμούς, τα τουβλάκια με το κενό (που έβαζες όποιο γράμμα ήθελες) ήταν με διαφορά τα αγαπημένα μου. Ναι, ομολογώ ποτέ δεν ήμουν πρωταθλητής στο Scrabble. Δικαιούται μια θέση στην δεκάδα ωστόσο, νά το λοιπόν!



8 # Σκορ-4





Τρελό κόλλημα αυτό το παιχνίδι, μέσα στην απλότητα του. Ένα όρθιο ταμπλό με τρύπες, και μέσα έριχνες πούλια δύο χρωμάτων, εσύ και ο αντίπαλος... και ο στόχος ήταν.... πω ρε δε θυμάμαι ποιός ήταν ο στόχος! :P Α ναι, θυμήθηκα. Να φτιάξεις τετράδες με το χρώμα σου, όπως λέει και το όνομα. Έπαιζα ατελείωτα Σκορ-4 όταν ήμουν μικρός, δικαιούται λοιπόν να μπει στα κορυφαία επιτραπέζια που έχω παίξει ποτέ...



7 # Axis & Allies






Αλλαγή σκηνικού, αλλαγή ηλικίας. Δεύτερος Παγκόσμος Πόλεμος και ένα επιτραπέζιο για μεγαλύτερο ηλικιακό κοινό, απο κείνα που βρίσκεις στην Κάισσα. Και μια που αγαπάμε τα στερεότυπα εδώ στην Κουνελόχωρα, να προσθέσω, ένα επιτραπέζιο μόνο για αγόρια. :P Άξονας εναντίον των Συμμάχων, για άλλη μια φορά, μόνο που αντί για τα videogames (που το έχουμε συνηθίσει σαν σκηνικό) εδώ έχουμε την επιτραπέζια εκδοχή του. Παιχνίδι με υψηλό βαθμό πρόκλησης, και καλή ευκαιρία για επικές κόντρες με φίλους.



6 # Monopoly






To δημοφιλέστερο ίσως επιτραπέζιο του κόσμου και το πλέον κατάλληλο παιχνίδι για τη δημιουργία "μικρών, αδηφάγων καπιταλιστών". Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε μια σοβιετική εκδοχή του Monopoly, τότε, επι ΕΣΣΔ. Παίξε για να αποκτήσεις το μονοπώλιο... του ελέγχου του μηχανισμού του Κόμματος (άρα και του Κράτους) ίσως;

Όπως ο περισσότερος κόσμος, έτσι και μεις είχαμε μια εκδοχή του Μονόπολυ όταν ήμουν μικρός. Η φωτογραφία είναι αυτή ακριβώς η έκδοση που είχαμε. Ποιός απο σας δεν είχε λατρέψει αυτά τα ψεύτικα χρήματα του παιχνιδιού, πείτε μου. Ή αυτά τα ωραία τετραγωνάκια που αγόραζες την ΕΥΔΑΠ, ή την ΔΕΗ. Πόσοι απο σας δεν είχατε σιχαθεί εκείνη την γωνιακή εικόνα με τον μπάτσο. Παιχνίδι βγαλμένο απο τη ζωή, όσο λίγα.



5 # Hotel






Λατρεία!!! Εκεί που ένα επιτραπέζιο μπορεί να σε μαγέψει όσο λίγα. Το είχαν αγοράσει τα κορίτσια της διπλανής πόρτας (κυριολεκτικά) όταν ήμουν μικρός και ζήλευα παράφορα. Τελικά έμελε να παίξω αρκετές φορές τα επόμενα χρόνια, μια που όπως διαπίστωσα το είχε πάρει πολλής κόσμος, υπήρξε απο τα γνωστότερα παιχνίδια της εποχής... Όσοι το είχατε παίξει νομίζω καταλαβαίνετε, δε μπορώ να εξηγήσω γραπτώς γιατί ήταν τόσο πωρωτικό. Αυτά τα ξενοδοχεία, η ποικιλία των κτιρίων, το πως τα έστηνες, μιλάμε για μεγάλη αγάπη!



4 # Trivial Pursuit





Ερχόμαστε μ'αυτά και μ'αυτά σε παιχνίδια που ακόμα παίζουμε όποτε μας δίνεται η ευκαιρία. Το τρίβιαλ το ξέρει και η γάτα μου, δεν χρειάζεται συστάσεις. Το μεγαλύτερο παιχνίδι ερωτήσεων στον κόσμο, με περισσότερες εκδοχές του ίδιου παιχνιδιού απο διασκευές σε τραγούδια των Beatles, και απο τα λίγα παιχνίδια που μπορεί να σε κάνει να νιώσεις αίσθημα κατωτερότητας άμα χάνεις. Όπως και το αντίθετο φυσικά, να αισθανθείς οτι κατέχεις Γνώση, (άρα) και Δύναμη!!!

Σας προκαλώ ρε. Εχμ.... όχι, ναι, αλήθεια. Πάει ένας χρόνος απο την τελευταία φορά περίπου, καιρός να δω αν έμαθα τίποτα παραπάνω μέσα στη χρονιά (ή αν ξέχασα όσα ήξερα!)


3 # Taboo








Η "βάλε απ' όλα μέσα" εκδοχή του, εκείνη που έχει και την κούκλα, με την παντομίμα, εκείνη που έχει και τα παιχνίδια σκίτσου. Μαζί με το παραδοσιακό ταμπού, τρία παιχνίδια σε ένα στην ουσία, τρελή διασκέδαση, αν και σ'αυτό το παιχνίδι ισχύει ο χρυσός κανόνας πολλών απο τα επιτραπέζια: όσο καλό και αν είναι ένα παιχνίδι, η καλή παρέα το κάνει ακόμα καλύτερο...



2 # ΤΑΒΛΙ






Με κεφαλαία, γιατί σε κάποια πράγματα πρέπει να καταργηθεί η γραφή με πεζά γράμματα. Ή κεφαλαία, ή τίποτα! ΤΑΒΛΙ. ΣΟΥΒΛΑΚΙ. ΣΑΛΑΤΑ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ. ΜΠΡΙΖΟΛΑ. ΧΑΛΛΛΑΡΑ.

Κι όμως, έχω να παίξω πάρα πολύ καιρό. Είναι φοιτητοκατάσταση το τάβλι στη χώρα μας όπως και να το κάνουμε (στο εξωτερικό θεωρείται περισσότερο "επιτραπέζιο", παρέα με τα άλλα, σε αντίθεση με μας εδώ που το έχουμε κάνει θεσμό σχεδόν). Ποτέ δεν ήμουν ο κορυφαίος των κορυφαίων, δεν ήμουν κακός όμως, αν έπαιζα συχνότερα ίσως και να το καυχιόμουν, ποιός ξέρει.

Υπάρχουν ήχοι που τους συνδέουμε με εικόνες. Ο ήχος των ζαριών όπως χτυπάνε στο ταμπλό πρέπει να είναι απο τους πλέον cool ήχους του κόσμου, και αυτομάτως η εικόνα που μου έρχεται στο νου είναι εκείνη της ταβέρνας, ή καφετέριας, μεσημέρι και άραγμα, καφές και εφημερίδα στο πλάι, γαλήνη και χαλάρωση. Το τάβλι δεν είναι παιχνίδι, δεν είναι θεσμός. Είναι ψυχοτρόπος ουσία.

Τι θα μπορούσε να το ξεπεράσει λοιπόν? Τι θα μπορούσε να τεθεί πάνω απο το ιερό αυτό παιχνίδι? Θα πρεπε να είναι κάτι πολύ γνήσιο, πολύ ατόφιο και αληθινό, πολύ true.......


1 # Hero Quest







Υποκλιθείτε στην αφεντιά του πιο επικού επιτραπέζιου παιχνιδιού που έχει δει ποτέ ο πλανήτης!!! Το Hero Quest είναι η Φωτιά και το Ατσάλι των επιτραπέζιων, είναι η βροντερή κραυγή του πολεμιστή και το διαπεραστικό βλέμμα του μάγου. Είναι το παιχνίδι που δείχνει σε όλα αυτά τα επικά παιχνίδια του σωρού τον Δρόμο της Δόξας. The Path to Glory!





Όσοι είχαμε την τύχη να παίξουμε το παιχνίδι αυτό παιδιά έχουμε να δοξολογούμε τον Όντιν και τον Δία για την χαρά που μας έδωσαν, για τα μάτια που μας άνοιξαν. Οι υπόλοιποι απλά αγνοούν. Αν το τάβλι είναι το αγαπημένο παιχνίδι της καφετέριας, του πλήθους, της πόλης, των ενηλίκων, το Hero Quest είναι ένα παιχνίδι για μύστες, για κρυφές σέχτες και μυστικές ενώσεις, το παιχνίδι που ανοίγει τον δρόμο. Για λίγους, για εκλεκτούς, για ατσάλινες καρδιές.

...Ή αλλιώς για φαντασμένα παιδιά, όπως ήμουν εγώ, στην ηλικία εκείνη που είχα πάει το Χόμπιτ σε μια βιβλιοθήκη του σχολείου μου, όπου δανείζαμε διάφορα βιβλία οι συμμαθητές ο ένας στον άλλον, και μου είχε πει ο δάσκαλος μου: "μα αυτό δεν είναι για παιδιά". :P

Πραγματικά, παραμένει το αγαπημένο μου απο όλα τα επιτραπέζια που είχα παίξει μικρός, και ο ενθουσιασμός που μου έχει προσφέρει δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο. Τεράστιο παιχνίδι, και ο κατάλληλος τρόπος να εισαχθεί κανείς σε άλλα, πιο καμμένα, παιχνίδια, με παρόμοια θεματολογία, τα οποία ωστόσο ξεφεύγουν απο το θέμα μας και προσφέρονται για κάποια άλλη συζήτηση, κάποια άλλη φορά.


Αυτά λοιπόν για σήμερα. Θα ακολουθήσει κι άλλη επική ανάρτηση μέσα στον μήνα, stay tuned. :)


~

28 σχόλια:

  1. Σε προκαλω.

    1)Mastermind: Γνωριζεις οτι ειμαι ευφυια+μπορω να κανω χιλιαδες συνδυασμους στο μυαλο μου σε χρονο dt, οποτε σε εχω.

    2)Scrabble: Ειμαι λιγοτερο ανορθογραφη απο σενα (ναι ρε, τί γελας?), σε εχω.

    3)Scor4: Δες σχολιο 1), σε εχω.

    4)Axis & Allies: πφφ αγοριστικο ε? Εχω κανει εξασκηση με Risk, Civilization και Diplomacy ομως, οπου εκτοξευονταν τασακια απο τα νευρα. Επικες μαχες και τσακωμοι, σε εχω.

    5)Μonopoly: Ειμαι τρελο καπιταλονι, σε εχω.

    6)Ηotel: Επαιζα και διασκευες με φιλο που'χει την τρελα να προσθετει κανονες, μεχρι+χρηματιστηριο ειχε βαλει μεσα, σε εχω.

    7)Τrivial: Εχω μαγεψει κοσμο και εχω γινει+ρεζιλι με δαυτο, anyway, σε εχω. (μεγαλες δηλωσεις απο μια ΑΣΧΕΤΗ)

    8)Taboo: Θελει μεγαλη+καλη παρεα, σας εχουμε.

    9)ΤΑΒΛΙ. ΣΟΥΒΛΑΚΙ. ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ. ΜΠΡΙΖΟΛΑ. σε εχω, σε εχω, σε εχω, σε εχω.

    10)εεε...χμμ...το Hero Quest τί ειναι? Οι Manowar των επιτραπεζιων? Γαμωτο. Νιωθω οτι κατι εχασα. Δε με νοιαζει, σε εχω. Ετσι γιατι τσαντιστηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. # Λουκρητία, κλασική. Εκεί που πας να εντυπωσιάσεις, στο τέλος το χαλάς. Δε πα να "με έχεις" σε όλα τα παιχνίδια της λίστας, ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ το πρώτο, το απόλυτο. Λυπάμαι.

    Κατα τ' άλλα ξέρεις πως δε λέω όχι στις κόντρες... ίσως (ΙΣΩΣ) σε καναδυο απ'αυτά να με έχεις όντως, αλλά αυτό στη θεωρία πάντα.


    # ΔαρκΣεφ. Το γνωρίζω το Playhouse, αν και δεν έχει τύχει να πάω ακόμα... είμαι σίγουρος πως έχει φοβερά παιχνιδάκια εκεί, αν και απ'ότι ξέρω είναι ελαφρώς τσιμπημένες οι τιμές...

    Έχεις δίκιο, τα παιχνίδια με χαρτιά μου διέφυγαν, ίσως γιατί τα έχω συνδιάσει με εντελώς άκυρες φάσεις (σε τρένα, σε παραλίες κλπ), δε σκέφτηκα λοιπόν πως συμπεριλαμβάνονται και αυτά στα επιτραπέζια...

    Αν έβαζα και χαρτιά λοιπόν, λογικά θα έμπαιναν κάπου στην 7η-8η θέση μου. Αγαπάμε χαρτιά, αλλά ποτέ δεν έπαιζα φανατικά (δεν ξέρω καν πόκερ)

    Όσο αφορά το σκάκι, για άλλους μπορεί να είναι το απόλυτο, το ανώτερο επιτραπέζιο, για μένα που έχω να παίξω απο μικρό παιδί και το έχω ξεχάσει εντελώς όμως είναι περισσότερο μια ανάμνηση. Άσε που σε έναν βαθμό θεωρείται και σπορ, σε αντίθεση με τα υπολοιπα της λίστας, επομένως σκόπιμα δε το ανέφερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τάβλι, Taboo και Mastermind είναι τα πιο αγαπημένα από τη λίστα!
    Είμαι επίσης σίγουρη ότι το Νο1 το έχεις εφεύρει εσύ γιατί κανείς άλλος δεν το ξέρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γυναίκες!

    Λοιπόν, για να μη πολυλογώ:

    http://en.wikipedia.org/wiki/HeroQuest

    Και το διαφημιστικό του σποτ:

    http://www.youtube.com/watch?v=FY_YRatOInA


    Δε νιωωωωωθετεεεεεεε λέμε! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Blast from the past :D
    Alla gamwto to 1 kai to 7 den mou lene tipota.. les na apefygan na mou t'agorasoun fovoumenoi mhpws ginw agorokoritso?!?!

    Tespa, as prosthesw kai ta ekshs:
    "Kerdiste Xanontas"
    "Jenga"
    "Mindtrap"
    "Fidaki"

    Kai na apanthsw sthn erwthsh sou: Ta perissotera paidia shmera DEN paizoun epitrapezia :-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι Εργαλείο που απάντησες στο ερώτημα για τα παιδιά. Πραγματικά την έχω αυτή την απορία. Δηλαδή, τι γίνεται ρε γαμώτο, τα παιδιά σήμερα ταυτίζουν το παιχνίδι πάντα με μια οθόνη? (είτε είναι παιχνίδια στο ίντερνετ είτε videogames).

    Το Axis & Allies όντας παιχνίδι για μεγαλύτερες ηλικίες και πιο εξειδικευμένο το θεωρώ φυσικό να μη το ξέρει αρκετός κόσμος.

    Το Hero Quest όμως... τι να πω ρε παιδιά, δε περίμενα να μη το γνωρίζει κανείς απο σας. Ήταν παιχνίδι που είχε προκαλέσει πάταγο όταν ήμασταν μικροί (για μας τους γεννημένους στα '80ς). Πάντως ισχύει αυτό που έγραψα, όσοι το έπαιξαν τότε έχουν να το λένε, είναι ουκ ολίγες οι αποθεωτικές αναφορές σ' αυτό σε διάφορα (ξένα και ελληνικά) σάιτ και φόρουμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ μου έχει λείψει το Hotel....Ωραία ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήταν τρέλα το Hotel, ό,τι και να λέμε, και μένα μου χει λείψει... Ευχαριστώ πολύ Pascalen Antoinette (αριστοκρατικό όνομα) και καλώς όρισες στο κουνελοblog! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα!Εν τω μεταξύ,έχω τρελή συμπάθεια στα κουνέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι αλλά εγώ είμαι φονικό κουνέλι, προσοχή λοιπόν. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάποτε, κάποιοι έλεγαν:
    "Εμείς όταν ήμαστε παιδιά, τρέχαμε στις αλάνες, κάναμε ποδήλατο στους δρόμους, κρυβόμασταν στις αυλές των σπιτιών κτλ κτλ κτλ.. Τώρα τα παιδιά, κάθονται γύρω από ένα τραπέζι με πιόνια και καρτούλες κι αυτό το ονομάζουν παιχνίδι"!

    Μια χαρά είναι το buz! Τι έγινε που δεν είναι επιτραπέζιο αλλά επιοθόνιο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. HERO QUEST RULES !

    Βάρβαροι, μάγοι, νάνοι, πωω πωωωω, τί μου θύμισες τώρα...

    Το πιο metal παιχνίδι που έχει υπάρξει ποτέ
    (Δεν είναι τυχαίο το ότι το είχαν απαγορεύσει ως υπερβολικά βίαιο - Θυμάσαι κούνελε ?)
    Οι γονείς μου μας το κρύβανε για να μην παίζουμε, αλλά εμείς πάντα το ξετρυπώναμε.

    Φοβερό παιχνίδι που όντως λειτουργούσε ως "τελετή μύησης" για άλλα, πιο καμμένα (RPG). Ευτυχώς που γλίτωσα απο αυτά.

    Στην πολύ ωραία λίστα σου θα πρόσθετα και το φοβερό Scotland Yard (αυτό που ψάχνεις τον Mr.X), και ίσως και το UNO.

    Αλλά και τώρα βγαίνουν ωραία επιτραπέζια (να'ναι καλά η Κάισσα). Απο τα τελευταία που έχω πάρει πολύ καλό έχει βγεί το "Ο Γύρος του Κόσμου σε 80 ημέρες". Check it out !

    Once again, άξιος φονικό κουνέλι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ορίστε χαρτινολούλουδη! Βλέπεις?? ΕΥΓΕ πίθηκε, ορίστε, να ένας μύστης, ένας γνώστης!!!Έλα να μαζευόμαστε σιγά σιγά οι hero-guestιακοί!

    Κατα τ' άλλα εμείς χαρτινολούλουδη (η γενιά μας) παίζαμε ΚΑΙ στις αλάνες (κρυφτά, κυνηγητά, μπαλίτσες, κυνήγια θησαυρού κλπ), ΚΑΙ με τα επιτραπέζια μας, ΚΑΙ με τα videogames στη συνέχεια. Όλα μαζί. Ήμασταν μάγκες, τα κάναμε όλα, χεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2:07 π.μ.

    το σκακι που ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απάντηση στο ερώτημα σου θα δεις λίγο πιο πάνω αν κοιτάξεις τα προηγούμενα σχόλια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος4:07 μ.μ.

    Εγώ θα έβαζα και το Risk που έχω φάει άπειρες ώρες, αλλά και το παλιό pictionary, που και εκεί άπειρες στιγμές γέλιου!

    Από τα πιο καινούργια σίγουρα το Jungle Speed. Γενικά με την πρώτη ευκαιρία προσπαθώ να αγοράζω παιχνίδια, είτε ατομικά είτε ως παρέα.

    Θα έβαζα και το D&D, αλλά κάποιος μπορεί να μην το θεωρήσει επιτραπέζιο. Αλλά οι επιλογές μια και μια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Angel man, ξέρω οτι ήσουν και θαμώνας στο Playhouse, σίγουρα γνωρίζεις πολλά καλά παιχνίδια λοιπόν...

    Τα Risk και Pictionary είναι κλασικά φυσικά, δε τα έβαλα στη λίστα απλά και μόνο γιατί δεν έχει τύχει να παίξω. Όσο αφορά το d&d, θα μπορούσε να θεωρηθεί επιτραπέζιο, αλλά σίγουρα ανήκει σε διαφορετική κατηγορία σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, επομένως είπα να το αφήσω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος2:37 μ.μ.

    Δεν έχεις παίξει pictionary???
    Ειδικά εσύ θα το λατρέψεις!Θα το αγαπήσεις πραγματικά.

    Σε βάζει σε φάση να ζωγραφίσεις τον Rambo, ή τον Στάλιν ή τη λέξη "γραφειοκρατία"...wtf!

    Συνδυάζει φαντασία και σκίτσο, κάτι που ξέρεις όσο κανέναν που γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος3:11 μ.μ.

    Πολύ καλή η απαρίθμηση και θα σου πω απλά ότι ήδη έχω παραγγείλει το HEROQUEST μτχ από ebay, όμως ξέχασες 2 παρόμοιας φύσης επιτραπέζια!! Κάστρα και πολιορκιτές όπως και την πολιορκία. Εγώ λόγω ηληκίας πρόλαβα μόνο το δεύτερο και όσο για το πρώτο γέμισα απογοήτευση όταν αγόρασα ένα ξεχασμένο, σκονισμένο κουτί που μόλις το άνοιξα είχε τρομερές ελλείψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Angel, είμαι σίγουρος πως θα το λάτρευα το Pictionary, απλά δεν έτυχε χεχε. Ή αλλιώς, απλά είχαν TYXH όλοι οι υπόλοιποι, που δεν έτυχε να παίξουν ως τώρα αντίπαλοι μου στο συγκεκριμένο παιχνίδι, χοχοχο! :P

    @ Jtmakesyoulaugh, welcome to the rabbit hole! Πολύ χαίρομαι με αυτό που είπες για την παραγγελία! Έτσι ρε, να εξαπλώνεται η φλόγα!!!!!

    Όσο αφορά τα υπόλοιπα παιχνίδια, έχω ακουστά την Πολιορκία, αλλά ως εκεί, δυστυχώς δεν έτυχε να παίξω ποτέ (ως τώρα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος4:47 μ.μ.

    χεχε να λοιπόν το δοκίμασες. Μπορείς να βγάλεις ένα παιχνίδι από τη λίστα και να προσθέσεις αυτό. Το αρχείο το έχω και σε φωτογραφικό υλικό. Δεν θα χαθεί ποτέ. χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βασικά δεν αποκλείω κάποια στιγμή να κάνω μια δεύτερη ανάρτηση με όλα τα νέα επιτραπέζια που θα έχω μάθει ως τότε. Ειδικά εσύ ξέρεις ένα κάρο. Αλλά ναι, έχω να πως το Pictionary τα σπάει άσχημα και χωράει άνετα στα τοπ-6 ή 7 της λίστας.

    Όσο αφορά το αρχείο, χαίρομαι, δε χάνονται τέτοια ιερά κειμήλια ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. guess who>> αυτό το παιχνίδι το είχαν σε ένα συγγενικό σπίτι και κάθε φορά που πηγαίναμε επίσκεψη (πολύ παλιά), μιας και κανείς δεν καθόταν μαζί μου, το κοιτούσα, και προσπαθούσα να καταλάβω πως παίζεται! Και ναι λοιπόν: ΣΗΜΕΡΑ έμαθα!!! (για χρόνια τώρα νόμιζα ότι απλά ανοιγοκλείνεις τα κουτάκια...)
    Το Ηotel το λιώσαμε πέρισυ τα Χριστούγεννα με Λυδια και 2 φίλες.. κάθε απόγευμα για 2 βδομάδες παίζαμε αυτό.. Α.. και αγαπάμε μονόπολι..

    (όσον αφορά τα σημερινά παιδιά.. πολλά επιτραπέζια τα έχουν εφαρμόσει και στο ίντερνετ..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανοιγοκλείνεις τα κουτάκια λέει, χαχαχα. Μα πόσο ενδιαφέεεερον ακούγεται έτσι... :P Χαιρομαι που σου παρείχα πολύτιμη γνώση λοιπόν.

    Μου χει λείψει το Χοτέλ, πάνε πολλά χρόνια, την επόμενη θέλω και γω. Όσο αφορά αυτό για το ίντερνετ δεν έχεις άδικο. Αλλά η χαρά του επιτραπέζιου είναι να είσαι αραχτός με παρέα σε κανένα σαλονάκι, να τρώτε πίτσες, να πίνετε μπύρες και να παίζετε όλοι μαζί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hero Quest... ό,τι κι αν πουμε γι αυτό το παιχνίδι είναι λίγο. Συμφωνώ απόλυτα και δεν με ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα στη λίστα. Έχεις καμιά ιδέα που μπορούμε να το βρούμε; ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωρίζω δυστυχώς - δεν έτυχε να το αναζητήσω, μια που το είχα από παιδί. Υποθέτω θα υπάρχει σε κάποιο ebay (στα αγγλικά), αλλά μπορεί ίσως να βρεις και την ελληνική έκδοση... Πάντως το ίντερνετ είναι το μέσο που θα το γυρέψεις, σε καταστήματα ή παλαιοπωλεία αμφιβάλλω αν θα το βρεις. Εγώ θα ξεκινούσα γράφοντας "hero quest" και "sale" ή "αγορά" στο Google... και από κει και πέρα, βλέπουμε.

      Διαγραφή