6 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Μήτσος και η Κική έβλεπαν Τιβί





Ο Μήτσος και η Κική έβλεπαν Τιβί.


«Δες χάλι, δες κακό, τι αίσχος είναι αυτό;», έκανε ο Μήτσος, κρατώντας το κοντρόλ.

«Παιδιά σκοτώθηκαν σε μάχη χθες, σε πόλεμο, στης ερήμου τη μεριά», είπε η Κική. «Αλήθεια, μεγάλη συμφορά!»

«Δες εδώ, κόσμος άνεργος, κόσμος δουλειά αποζητά, μα εκείνοι το νου τους στον πλούτο, στα λεφτά».

«Πωπω! Βόμβα, λέει, εξερράγη, εκατοντάδες οι νεκροί! Δες πως τρώγονται, μεταξύ τους, οι πολιτικοί».

«Άνθρωπος ξυλοκοπήθηκε, γιατί είχε άλλο χρώμα. Φασίστες στρατιωτικά βαδίζουν, σε ματωμένο χώμα».

«Νέοι διαδήλωσαν για καλύτερη παιδεία, δες, τους κατέστειλε η αστυνομία».

«Συνταξιούχος αποζητά τα φάρμακα του, υπάλληλος χάνει τη δουλειά του».

«Σκάνδαλο εκατομμυρίων, επιχειρηματίας με φανταχτερές γραβάτες, πολυεθνικές με ξεχειλίζοντα ταμεία και αναλώσιμους εργάτες».

«Είδηση για του Ομπάμα το κανίς, τον σκύλαρο του Πούτιν, να κάτι μ’ ενδιαφέρον».

«Δες εδώ, γνωστής τραγουδίστριας το βρακί στο τραπέζι απάνω εφάνη, την ώρα που ανέβηκε το κέφι της να κάνει».

«Διακοπή πάνω στο καλύτερο. Έκτακτη είδηση. Νέα βόμβα εξερράγη. Πάρε μάτι τα συντρίμμια».

«Δακρυγόνα στη διαδήλωση, κοίτα δω καπνός, άνθρωποι σκορπίσαν σα λαβωμέν' αγρίμια».

«Δημοσιογράφοι στα παράθυρα, παπαγάλοι στα κλουβιά τους… μα την αλήθεια βρε Κική, με κούρασαν τα πρόσωπα τους».

«Αχ, Μήτσο μου, τι πόνος, τι στενοχώρια είναι αυτή. Πρέπει κάτι να κάνουμε, να γίνουμ' ενεργητικοί».

«Συμφωνώ Κική μου, συμφωνώ. Χρειάζεται ο κόσμος πια ν’ αλλάξει, τα ίδια να μη κάνουμε ξανά. Να πάρουμ’ αποφάσεις, τον εαυτό μας να ορίσουμε αλλιώς - όπως έλεγε κείνος ο σοφός».

«Μήτσο μου, πόσο σωστά μιλάς, αλήθεια, λόγια ενός σοφού! Μα πες μου, έχεις κάτι κατά νου;»

«Ασφαλώς Κική μου, ασφαλώς. Δες εδώ, τώρα, πως θα κινηθώ, απ’ τα χέρια μου πως ξεπηδά το μαγικό».


Και ο Μήτσος, ηρωικά πατώντας το κουμπί πάνω στο κοντρόλ, άλλαξε κανάλι.



Ο Μήτσος και η Κική, έβλεπαν Τιβί…




10 σχόλια:

  1. εμπνευσμενο κ ευστοχο..
    'χιλιαδες κουτια αναμμενα κρατουν χιλιαδες ανθρωπους σβηστους'!

    καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ μαγική η κίνηση του Μήτσου :)
    α ο Μήτσος και η Κική τώρα βλέπουν ψηφιάκη Τιβί πλέον :)
    τόσο αληθινό το κείμενο σου!
    καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συζητάς Μυστήρια? Μεγάλη η αλλαγή! Συγκρίνεται η ψηφιακή τηλεόραση με την άλλη, την ξεπερασμένη? ;) Καληνύχτες!

      Διαγραφή
  3. Με λίγα λόγια... κλείστε την tv!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επέστρεψες δυναμικά ε;
    Θα σε αφήσω τελευταίο ...να σε απολαύσω!
    Έχω χάσει και τις φεισμπουκικές φωτό αλλά τα έχω στα υπόψη!
    Χαιρετώ ..προσωρινά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που με έχεις στα... υπόψη. :P Χαιρετισμοί και φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πικρόχολο και καλά κάνεις και το χτυπάς έτσι !
    Ακόμα και αν την έκλειναν δεν αρκεί αν ο κώλος δεν σηκωθεί!
    Μη βγάζω την ουρά μου απόξω ...και τώρα σε κουτί είμαι κι εγώ καθηλωμένη και σου γράφω:)))
    Καληνύχτα κούνελε! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή