8 Ιουνίου 2013

The North Remembers...

~



Η μικρή αυτή ανάρτηση αφορά το Game of Thrones. Διαβάστε παρακάτω μόνο όσοι έχετε δει την σειρά ως τώρα, συμπεριλαμβανομένου του επεισοδίου 9 της τελευταίας season. Οι υπόλοιποι προσπεράστε. To ίδιο ισχύει και για τα σχόλια - διαβάστε μόνο αν έχετε δει τα επεισόδια ως τώρα.

Δεν αναφέρομαι σε γεγονότα απ'τα βιβλία, επομένως όσοι έχετε δει μονάχα την σειρά διαβάστε άφοβα!







Όχι κύριε Μάρτιν. Όχι αιμοδιψείς κύριοι παραγωγοί της σειράς. Δεν θα μας κάνετε άνω κάτω κάθε φορά την ψυχολογία! Από το ξεκίνημα της σειράς, πριν τρία χρόνια, 5-6 χαρακτήρες γούσταρα. Οι μισοί απ' αυτούς είναι ήδη νεκροί, ο ένας με πιο ελεεινό τρόπο από τον άλλον. Ναι, γνωρίζουμε καλά πως η σειρά του Μάρτιν πάει κόντρα στα κλισέ του fantasy, στα οποία ο καλός πάντα επικρατεί στο τέλος, κάτι που μεταξύ μας, το έχουμε δει σε άπειρες παραλλαγές και το βαριόμαστε. 

Θυμάμαι ωστόσο πόσο είχα αγανακτήσει πριν δύο χρόνια, όταν είχα διαβάσει τα βιβλία, όταν είχα φτάσει στην σκηνή του περίφημου Red Wedding. "Ε, χέσε μας ρε φίλε, δεν το γουστάρω άλλο το κωλοβιβλίο σου!", είχα πει και είχα παρατήσει το διάβασμα για ένα διάστημα ημερών. 

...Μέχρι να πιάσω ξανά το βιβλίο στα χέρια μου, καθώς με έτρωγε η περιέργεια για το τι θα γίνει στην συνέχεια! Πανάθεμα σε George R R Martin, στα τόσα πράγματα που έχω διαβάσει ως τώρα, κατόρθωσες να προκαλέσεις μία από τις εντονότερες αντιδράσεις που έχω βιώσει μέχρι σήμερα, διαβάζοντας ένα βιβλίο, και η καταραμένη σειρά του HBO αναζωπύρωσε την ίδια αίσθηση μέσα μου, βλέποντας όλο αυτό το σκηνικό να αναπαράγεται στην οθόνη. 

Σκεφτόμουν λοιπόν πως οφείλω να κάνω κάτι. Χρειάζεται κάποια μορφή δικαίωσης και αν είναι να περιμένω πότε ο Μάρτιν ολοκληρώσει τα βιβλία του, μπας και πάει η Άρυα και τους σφάξει όλους (βασικά μία από τις βασικές προσδοκίες που έχω πλέον απ'την σειρά), χαιρέτα μας τον πλάτανο. 

Γιατί και μεις έχουμε φαντασία κύριοι! Και έχουμε και χιούμορ! Γι' αυτό λοιπόν θα ξεκινήσω να ετοιμάζω κάτι, μέσα στο καλοκαίρι, σχετικό με το Game of Thrones. Κάτι ιδιαίτερο. Και θα βγάλω έτσι το άχτι μου!!!

Υπολογίζω να μου πάρει κάποιους μήνες, μέχρι να το ολοκληρώσω, αλλά πιστεύω θα αξίζει τον κόπο! Οι φίλοι της σειράς θα γουστάρετε όσο δεν φαντάζεστε! 

The North remembers, γαμώ την πουτάνα μου! Lannisters κουφάλες, έρχονται κρεμάλες!


ΥΓ - Και για να κάνω ένα πρόσθετο σχόλιο, έχοντας πλέον δει και το τελευταίο επεισόδιο της season 3... Η σεζόν ήταν αρκετά καλή, αλλά μπορούσε να είναι και καλύτερη, κρίνοντας από το υλικό του βιβλίου με το οποίο είχαν να δουλέψουν. Αυτά τα ολίγα!







~

13 σχόλια:

  1. Εγώ που δεν το παρακολουθώ χάνω;
    Υπάρχει κανένας που να παρακολουθεί το Touch???
    Με έχει καθηλώσει!! Ασχετο ξέρω...
    Φιλάκια Κουνελάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα, μου φάνηκε πολύ αστείο το σχόλιο σου, με την αναφορά στην άλλη σειρά! (την οποία δε γνωρίζω ομολογώ)

    Να το δεις το GoT, το προτείνω - αν όμως το ξεκινήσεις, ξέχνα ό,τι διάβασες σε αυτήν την ανάρτηση!

    (μπορείς όμως να τσεκάρεις την ακόλουθη ανάρτηση, που έγραψα πριν κάποιο καιρό, σχετική με την σειρά ;) )

    http://tofonikokouneli.blogspot.gr/2013/04/its-that-time-of-day-once-again-time.html

    Φιλιά αγαπητή μου Σερενάτα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nα υποθέσω ότι θα είναι μια δική σου εκδοχή της εξέλιξης του έργου?
    Ξέρεις μου πήρε καιρό να συγκεντρώσω όλους του κύκλους και το ξεκινώ σήμερα γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα.
    Αν είναι όμως να μου γράψεις πως τελειώνει να μου το πεις εδώ και τώρα για να προσπεράσω την ανάρτηση...

    Το Touch δεν το έχω ακούσει καν... Μόλις τελείωσα το FRINGE και το ΜΕΝΤΑLIST.

    Φιλάκια φονικέ μου άγριε τύπε! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δε θέλω να σου πω πως τελειώνει! Εξάλλου, το κανονικό τέλος κανείς δεν το γνωρίζει ακόμα, καθώς τα βιβλία πάνω στα οποία είναι βασισμένη η σειρά ακόμα γράφονται! Ένα από τα χαρακτηριστικά του GoT είναι αυτή ακριβώς η έκπληξη (συχνά δυσάρεστη) που σου προκαλεί με την εξέλιξη του, ένας λόγος για να μην γνωρίζεις πως τελειώνει λοιπόν!

      Όσο αφορά αυτό που θα κάνω, δεν έπεσες και πολύ έξω... Θυμίζω εξάλλου πως σχεδιάζω, ανάμεσα σε άλλα (κόμικς, κλπ ;)

      Α, ναι, το Fringe μάλιστα, αυτό το γνωρίζω! :P

      Πολλά φιλιά καλή μου Λιακάδα (λίγη λιακάδα θα την χρειαζόταν ο ταλαίπωρος κόσμος του Game of Thrones τώρα που το σκέφτομαι!)

      Διαγραφή
    2. Ημουνα σίγουρη! :))

      Διαγραφή
  4. Πριν δω το ένατο επεισόδιο είχα διαβάσει άπειρα στατους από φίλους στο fb του τύπου Σοκ στο GOT, ΟΜG @GOT κτλ.. Ένα γίδι φίλος είχε γράψει πάνε οι Σταρκ τους ξεκλήρισαν...

    Λύσσαξα να πάω σπίτι να δω το επεισόδιο. Σε όλη τη διάρκεια που το παρακολουθούσα έλεγα τώρα θα πεθάνει η αρυα, ωχ τώρα θα πάει ο Μπραν, μέχρι που έφτασε ο γάμος και κατάλαβα ότι θα χάσουμε τον Ρομπ...

    Πολύ δυνατό επεισόδιο και εάν δεν το είχαν καταστρέψει οι απανταχού εξυπνάκηδες στο fb (που να τους καεί το PC και να τους κοπεί η σύνδεση) θα ήταν πολύ καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε, το ίντερνετ είναι τίγκα στους βλαμμένους που πάνε και τα λένε! (πρόσεξες με ποιόν τρόπο ξεκίνησα την ανάρτηση, έτσι ώστε να μην χαλάσω την έκπληξη σε όσους δεν έχουν δει τη σειρά ακόμα).

      Το συγκεκριμένο περιστατικό ο ίδιος δεν το ήξερα, όταν διάβαζα τα βιβλία, και έπαθα το σοκ από εκεί, ωστόσο θυμάμαι είχα μάθει από σπόιλερ όλους σχεδόν τους θανάτους στην πρώτη σεζόν! (όλους τους βασικούς...). Το ξενέρωμα δεν περιγράφεται...

      Γι' αυτό στο εξής να ξέρεις, δύο τρόποι υπάρχουν για να μην σποιλεριάζεσαι: ή απέχεις όσο μπορείς από το ίντερνετ, μέχρι να δεις τα επεισόδια! Ή διαβάζεις τα βιβλία! :P

      Διαγραφή
  5. Φονικό, εγώ? Δεν είμαι παρά ένα αξιαγάπητο κουνέλι, διόλου επικίνδυνο σε διαβεβαιώνω. :P

    "Πολλοί φόνοι μωρέ σε αυτήν τη σειρά". Χαχαχα, υπερβολές τώρα. :P Θα χαρακτήριζα το GoT ως μια ανάλαφρη σειρά γενικά, από κείνες με τις οποίες χαλαρώνει κάποιος, κάτι αντίστοιχο με τα κινούμενα σχέδια!

    Καλώς ήρθες στο κουνελομέρος Mayumi, μου αρέσει το γιαπωνέζικο όνομα σου. Τους χαιρετισμούς μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πρεπει να μαι ο μοναδικος ανθρωπος ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ που δε βλεπει game of thrones- τυχαινει να μην αντεχω τις κομμενες καρωτιδες, καταλαβαινεις! αλλα ακομα και γω εμαθα τι εγινε και ποσο σοκαριστικο ηταν. ( βγηκαν μαλιστα και quotes τυπου ''στο τελευταιο επεισοδιο πεθαινει ο παπους μου!'' χαχαχαχ
    ωραιο μπλογκ.δεν υπαρχει περιπτωση να μη το ακουλθησω, αφου γραφει ενα κουνελι! σε περιμενω και σενα!
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, το κουνέλι αυτό σε ευχαριστεί που αποφάσισες να το ακολουθήσεις, και εννοείται θα στο ανταποδώσει!

      Πάντως υπερβάλλεις όσο αφορά το Game of Thrones! Δεν αφορά μόνο κομμένες καρωτίδες - έχει κι άλλα, πολλά ακόμα. Κομμένα χέρια, κομμένα κεφάλια, κομμένα... διάφορα τέλος πάντων. Μια σειρά για όλη την οικογένεια, ανάλαφρη και χαρούμενη! :P

      Υψώνω το κουνελοπόδαρο και σε χαιρετώ. :)

      Διαγραφή
    2. να φανταστεις μια φιλη μου, η οποια εχει παει να παρακολουθησει ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ εγχειρηση ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ μου ειπε οτι πολλες φορες κλεινει τα ματια της στο game of thrones! οποτε μαλλον δεν ειναι για μενα! :P
      σε μερσω!
      χχχ

      Διαγραφή
    3. Wow. Με άφησε άφωνο η φίλη. Δεν ξέρω, προσωπικά έχω την αίσθηση πως, μεταξύ του GoT και της εγχείρησης, θα επέλεγα το πρώτο, χαχα.

      Cheers!

      Διαγραφή
  7. Kάτσε να δεις που θα το βρούνε όλοι από την εξόριστη δρακογεννημένη...
    Εκεί να δεις ανατροπή...
    Τεσπα όπως και να'χει εγώ κολλημένη θα'μαι~
    Αχχχ τι μου'κανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή