1 Φεβρουαρίου 2010

My Dying Bride - Our doom never sounded so good...

~



Καταμεσίς ατελείωτων εργασιών, ελάχιστου χρόνου και διάφορων σκηνικών που αν και όχι σοβαρά, όταν μαζεύονται πολλά μαζεμένα είναι ικανά να σου χαλάσουν τη διάθεση, η χθεσινή βραδιά υπήρξε μια φρέσκια πνοή ζωής - ή σάπια πνοή αν προτιμάτε. Οι My Dying Bride υπήρξαν απλά υπέροχοι.

Ναι, τους είχαμε δει και τρία χρόνια πριν, τότε με τους Metallica, αλλά συγκροτήματα όπως οι Bride έχουν ανάγκη το σκοτάδι για να ξεδιπλώσουν πλήρως τα φτερά τους - σαν νυχτερίδες ένα πράγμα, που διακρίνονται πάνω απο καμπαναριά με τους δείκτες του ρολογιού στο 12. Και όσο και αν δεν ήμουν ποτέ τόσο φαν των Bride όσο είμαι των Paradise Lost, μπορώ να πω πως στο λάιβ, ναι, τους έχουν τους Lost.




Ακολουθούν μερικές ακόμα φωτογραφίες και το βίντεο που ανέβασα του Turn Loose the Swans (απλά συμπαθητικός ο ήχος του βίντεο, μέχρι να πάρω καλύτερη ψηφιακή κάποτε...). Και μια που μπήκε ο μικρότερος μήνας του έτους (ότι πρέπει για μένα που αν έχω ανάγκη κάτι σε αυτή τη φάση είναι χρόνο, χρόνο, ΧΡΟΝΟ! :P), καλό μήνα σε όσους μας διαβάζουν!









~

6 σχόλια:

  1. Τους είχα δει κι εγώ στους Metallica και ήταν κι εκεί πολλοί καλοί οπότε φαντάζομαι χθες... Ετοιμασου στα τέλη του μήνα να πάμε Gammaray. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και έχει περάσει εδώ και καιρό η power metal φάση μου, ομολογώ ψήνομαι να δω Gamma Ray μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συμφωνω rabbit
    ηταν θεοι. και ο Aaron τοσο επιβλητικος. Ηταν η πρωτη φορα που τους ειδα απο κοντα και ομολογω οτι δεν μου εφτασε τοσο!
    καλα διαβασματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου πολυαρέσει το είδος που παίζουν.. Τους είχα δει στο Rockwave με τους Metallica και είχα παραδεχτεί ότι ήταν πολλοί καλοί, δεδομένων των αντίξοων συνθηκών (δεν γίνεται να παίζεις υπό το φως του ήλιου, ειδικά τέτοια μουσική όπως λες και συ + το ότι τότε το 90% τουλάχιστον είχε έρθει για τους Metallica και αδιαφορούσαν-στην καλύτερη περίπτωση- για τους υπόλοιπους).. Ίσως κάποτε να τους δώσω μια ευκαιρία, τουλάχιστον σε live.. Θυμάμαι πάντως ότι με είχε κερδίσει ο τραγουδιστής, το πάθος που έβγαζε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θενξ Αλις, συμφωνούμε πέρα για πέρα. :)

    Γιώργο, είναι γεγονός πως ούτε εγώ είμαι ο μέγιστος φαν τους, αν και σαν είδος ειδικά ο ατμοσφαιρικός ήχος μου αρέσει πολύ. (το doom πάλι όχι τόσο, οι Bride κυμαίνονται κάπου ανάμεσα). Ωστόσο στο λάιβ απέδειξαν πραγματικά πως σ' αυτό που κάνουν είναι κορυφαίοι. Πραγματικά αξίζει να τους δεις κάποτε.

    Όσο αφορά τον Aaron, πρόκειται για κορυφαίο performer. Να συμπληρώσω εδώ πως βλέποντας τον να γονατίζει και να θρηνεί, σκέφτεται κανείς "τώρα τα εννοεί αυτά??", αλλά με το που τελείωνε το τραγούδι άρχιζε τα αστειάκια και τα καλαμπούρια με το κοινό και τα άλλα μέλη της μπάντας. Αυτοί οι Άγγλοι! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4:19 μ.μ.

    Τί υπέροχο live..

    ΑπάντησηΔιαγραφή