14 Ιουλίου 2013

Μας Δουλεύεις ρε Blogger?

~






Αυτή είναι μια εμβόλιμη, έκτακτη ανάρτηση. Μόλις τώρα συνειδητοποίησα πως, για κάποιον λόγο, το ηλίθιο blogger δεν εμφανίζει το τελευταίο μου κείμενο περί Ιταλίας στο widget σχετικά με τις "Πρόσφατες Αναρτήσεις". Έχει μείνει ακόμα στην, προ δύο εβδομάδων, ανάρτηση μου περί Νταντά.

Αυτό έχει ως συνέπεια να μην μπορούν να ενημερωθούν οι φίλοι bloggers για το πρόσφατο κείμενο μου, εκτός αν μπουν από μόνοι τους στο blog και το δουν μπροστά τους.

Μικρό το κακό, θα πει κάποιος. Ε όχι ρε φίλε, ή είσαι σοβαρό blog-ο-τέτοιο ή δεν είσαι. Τι μαλακίες είναι αυτές? Και αν το επαναλάβει προσεχώς? Δεν θέλετε να δείτε το κουνέλι ν' αγριεύει.

Ευχαριστώ πολύ την Κ. που πέρασε από την τελευταία ανάρτηση και μου το επεσήμανε. Ας ελπίσουμε πως θα εμφανίζει κανονικά τα κείμενα στο εξής. Αναρωτιέμαι: Έχει να κάνει με την έκταση του κειμένου ή το - υψηλό - ποσοστό των φωτογραφιών? Μήπως "σκάλωσε" το σύστημα για κάποιον λόγο? Αμφιβάλλω, εξάλλου τόσα και τόσα κατεβατά έχω γράψει εδώ μέσα, ατελείωτα κείμενα.

Τέλος πάντων. Αυτά. Σε αναμονή του δεύτερου μέρους της ταξιδιωτικής μου περί Ιταλίας ανασκόπησης, το πρώτο μέρος προηγείται από αυτήν την ανάρτηση και σας περιμένει. :)


~

12 σχόλια:

  1. Πραγματικά δεν είχε εμφανιστεί αυτή η ανάρτηση που λες... Καλά που το κατάλαβες!
    Πάω να διαβάσω την άλλη με την ησυχία μου...
    Καλό βράδυυυυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα το καταλάβαινα ποτέ από μόνος μου, τέτοιο... ζώο που είμαι (κυριολεκτικά ζώο ε, είμαι κουνέλι!)

      Διαγραφή
  2. Κι αυτή είναι μια εμβόλιση guest star εμφάνιση ίσα για να σε ενημερώσω ότι ο blogger ***** από καιρό εις καιρό. Τα εχω πάρει και έχω κάνει κι εγώ ανάρτηση για το θέμα όχι τόσο για τις αναρτήσεις μου αλλά γιατί έχανα των άλλων.
    Το παρόν σχόλιο μετά το διάβασμα θα αυτοκαταστραφεί. :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. !!!!!!!!!!
    Aει στο καλό!
    Μόλις είδα ότι έχασα κι άλλη ανάρτηση και τι σύμπτωση κατάφερες να πας εκεί που θέλω εγώ τόσα χρόνια (εχω κάνει κι ανάρτηση για το κόλλημά μου αυτό)
    Τεσπα... ζηλεψα πολύ δε σου κρύβω... αλλά φαντάζομαι κάποια στιγμή θα παρω το αίμα μου πίσω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το πάρεις, θα το πάρεις, είμαι σίγουρος. Μπορεί να λειτουργήσει και σαν κίνητρο για να πας μια ώρα αρχύτερα! (δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολο σαν ταξίδι, ούτε από θέμα απόστασης, ούτε οικονομικά - επομένως στο χέρι σου είναι ;) )

      Διαγραφή
    2. Α, και να σε παρακαλέσω να μην χρησιμοποιείς στο εξής αισχρά λόγια όπως **** και ******, αλλά κυρίως το *******. Προσπαθούμε να διατηρήσουμε και ένα επίπεδο εδώ μέσα! :P

      Διαγραφή
  4. Μωρέ λες γι' αυτό να μη με διαβάζει κανένας; :p Θα το λέω για δικαιολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχααχαχ! Τώρα που το βρήκαμε, θα το λέμε όλοι. ;)

      Διαγραφή
  5. Μ' αρέσει που ψάχνεις λογική εξήγηση! :p χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να διατηρήσω τη λογική μου με νύχια και με δόντια, παλεύοντας στη φουρτούνα του παραλογισμού των blogs!

      Διαγραφή
  6. Πως να μην πάρει ανάποδες ο Blogger πουλάκι μου;
    Εσύ έκανες κανονική κατάχρηση φιλοξενίας.
    Και λίγα σού έκανε.χα,χα,χα,χα
    Πάντως εγώ στρώθηκα και διάβασα όλη την ανάρτηση της Ιταλίας και πρέπει να σου πω μπράβο για το επεξηγηματικό μέρος της που με τον χιουμοριστικό τρόπο που συνόδευσες τις φωτό διευκόλυνες την συνέχεια της ανάγνωσης.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πρόσεχε ο αξιότιμος κύριος Blogger τότε πριν με φιλοξενήσει, μάλλον ξέχασε πως εμείς τα κουνέλια έχουμε την τάση να... ροκανίζουμε τα χαριτωμένα έπιπλα και λοιπά εξαρτήματα ενός σπιτιού! Με φιλοξενείς? Υπάρχει και τίμημα σ'αυτό!!!

      Κατά τ' άλλα, την επόμενη φορά που θα περάσεις απ' τα λημέρια μου και θα στρωθείς να διαβάσεις ένα κείμενο με τέτοια έκταση, να μου πεις να σε κεράσω βρε παιδί μου ένα ρόφημα, κάτι. Σερβίρουμε εξαιρετικούς χυμούς και κοκτέιλ καρότου, με ποικιλία γεύσεων (καρότα από όλες τις χώρες του κόσμου, τέτοια ποικιλία)

      Εν ολίγοις: ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)))

      Διαγραφή