10 Ιουλίου 2015

Το φονικό κουνέλι στην έκθεση κόμικς "Με Πενάκι και Σκαπάνη"





Πρόταση. Απόψε και το Σαββατοκύριακο διεξάγεται στο Θησείο για δεύτερη χρονιά η έκθεση κόμικς "Με Πενάκι και Σκαπάνη", στο κτίριο Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων. Ο χώρος είναι πολύ όμορφος, μέσα στο πράσινο, βρίσκεται δίπλα στον σταθμό του Θησείου και η είσοδος είναι ελεύθερη.

Συμμετέχω και ο ίδιος με ορισμένες εικονογραφήσεις μου - η "Αλίκη" της εικόνας που βλέπετε είναι δική μου. Η παρουσία μου είναι συμβολική... λίγες εικονογραφήσεις και ένα μικρό κόμικ, σε έναν τοίχο. Μα επιθυμούσα να έχω μια μικρή παρουσία, έστω με αυτόν τον τρόπο. Γιατί παρά το γεγονός πως ο κόσμος γύρω μας φαίνεται κάποιες φορές να τρέχει χωρίς εμάς, ακολουθώντας τους δικούς του "νόμους" και "κανόνες"... εμείς δεν μπορούμε παρά να συνεχίζουμε να είμαστε δημιουργικοί, όσο μπορούμε, κόντρα στη λογική της μιζέριας και της παθητικότητας...

Απ' όσο γνωρίζω η έκθεση περιλαμβάνει έργα από πολλούς δημιουργούς, φανζιν, ομιλίες, workshops και άλλα. Αν λοιπόν περνάτε σήμερα, αύριο ή μεθαύριο απόγευμα από το κέντρο για κάποιο καφεδάκι ή ποτό, μπορείτε αν θέλετε να κάνετε και μια βόλτα στην έκθεση.


Η σελίδα του event στο Fb είναι αυτή:


Όσο αφορά τον Κούνελο της εικονογράφησης... λένε πως είναι προπάππους μου!


~

2 σχόλια: